Chì hà fattu DHZ FITNESS in l'aghjurnamentu cuntinuu di l'età industriale?

Accumulate è cresce

A prima rivuluzione industriale (Industria 1.0) hà fattu in u Regnu Unitu.L'industria 1.0 hè stata guidata da u vapore per prumove a mecanizazione;a seconda rivuluzione industriale (Industria 2.0) hè stata guidata da l'electricità per prumove a produzzione di massa;a terza rivoluzione industriale (Industria 3.0) hè stata guidata da a tecnulugia di l'informatica elettronica prumove l'automatizazione;cum'è un membru di l'industria industriale di a China, DHZ Fitness hà pigliatu u capu in l'era di l'Industria 3.0, è dopu entremu in DHZ in l'era di 3.0.

01 Automatizazione di blanking

A produzzione di una macchina di fitness deve passà per i prucessi di blanking, machining, welding, spraying, and assembly.Oghje, a tecnulugia d'automatizazione di cuntrollu numericu elettronicu di DHZ hè stata popularizzata in diversi prucessi.U taglio laser automaticu di DHZ, è l'equipaggiu di blanking sò tutti i prudutti più avanzati pruduciuti in Giappone.

novu 2-11 novu 2-13

02 L'automatizazione di a machina

A pupularizazione di l'automatizazione CNC ùn solu migliurà l'efficienza di a produzzione, ma furnisce ancu una guaranzia solida per a qualità di u produttu di DHZ, è a precisione di l'automatizazione di machining pò quasi ghjunghje à zero errore.

novu 2-10 novu 2-12

03 Automatizazione di saldatura

U prucessu chjave chì affetta a vita di serviziu di l'attrezzatura di fitness hè a saldatura, è l'arma magica per assicurà a qualità di u prucessu di saldatura hè a popularizazione di l'equipaggiu di saldatura robotica cumplettamente automatizatu.

novu 2-1

04 Automatizazione di spruzzatura

A linea di pruduzzione automatica di spraying DHZ hè cumposta da a rimozione automatica di a ruggine, u trattamentu di l'indurimentu di a superficia à alta temperatura, l'abbinamentu di culore precisu di l'urdinatore, a spruzzatura programata è altri prucessi.

novu 2-5 novu 2-9

Prugressu stabile

Siccomu l'Allemagne hà prupostu l'Industria 4.0 (vale à dì, a quarta rivoluzione industriale hè ancu chjamata industria intelligente).In seguitu, i paesi di u mondu hà pagatu assai attente è cuminciaru à decide unu dopu à l'altru, striving for the right to speak in a industria di fabricazione.

S'ellu hè divisu secondu u standard di l'Industria Tedesca 4.0, u corpu industriale principale di a Cina hè sempre in u stadiu di "cumprà 2.0, popularizà 3.0, è sviluppà versu 4.0".Pigliò DHZ Fitness da 2.0 à 3.0 per 15 anni.In quantu à u pianu strategicu "Made in China 2025", l'attitudine di DHZ hè chì sottu a premessa di attribuisce impurtanza à "qualità" è "forza", continueremu à ghjucà fermamente per altri 15 anni.

novu 2-4 novu 2-3 novu 2-2 novu 2-8 novu 2-6


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022