U megliu modu per furmà tutti i 6 gruppi musculari maiò

Un "gruppu musculare" hè esattamente ciò chì sona - un gruppu di musculi vicinu à u vostru corpu chì eseguisce movimenti simili.
Quandu site in furmazione, i sei gruppi di musculi principali chì duvete attente sò:

1. Pettu
2. Torna
3. Armi
4. Spalle
5. Gambe
6. Vitelli

A categurizazione di i musculi per parte di u corpu ci aiuta à urganizà megliu è pianificà i nostri prugrammi di furmazione.

Per esempiu, sè vo vulete rinfurzà a vostra parte superiore di u corpu, duvete fucalizza più nantu à un prugramma di eserciziu tutale di u corpu o una rutina di pisu.
A furmazione duie o trè volte à settimana hè una bona opzione, ma se aumentate a freccia, vi sopravarà rapidamente è ancu ferite, cusì a furmazione regulare hè un bon abitudine.

Per d 'altra banda, assai pirsuni fucalizza troppu nantu à i musculi individuali cum'è u biceps.Ma in fattu, ogni eserciziu hè fattu da gruppi di musculi inseme, a crescita equilibrata di a forza è a dimensione di u gruppu musculu deve esse u significatu di furmazione.

Invece, per furmà i sei gruppi di musculi maiò mintuatu sopra, si pò ottene un fisicu simmetricu, sanu è esteticu piacevule.Per furmà sti sei gruppi di musculi maiò, i gruppi di musculi associati ponu esse sviluppati bè.In ogni casu, scuprite cumu per furmà in u vostru prugramma di furmazione ùn hè micca faciule, duvete infilà una agulla è fila per ogni gruppu di musculi per mantene un guadagnu equilibratu in u musculu è a forza per evità sbilanciamenti musculari o ferite.

Gruppu Muscle Major #1: Pettu

U musculu principale di u pettu hè u pectoralis major, o "pec" major.A funzione principale hè di aiutà u bracciu superiore in u corpu.A diversità di a maiò parte di l'altri musculi, però, i fibri di i musculi pettorali ùn sò micca tutti allinati in a listessa direzzione.
pectoralis-major

U pec major hà parechje "punti", o posti induve i fibri musculari si attaccanu à u scheletru.

Ci hè un puntu sternocostal, chì attache u sternu è a ribcage à u to bracciu, è un puntu claviculare, chì attache a to clavicule à u to bracciu.

Perchè hè questu impurtante?

L'esercizii chì implicanu spinghje i braccia davanti à u pettu, cum'è a pressa di panca flat è di decadenza, enfatizzanu u puntu sternocostal più grande di i pecs.

L'esercizii chì implicanu u muvimentu di i braccia è alluntanati da u pettu, cum'è l'inclinazione è a pressa di panca à grip inversu, enfatizzanu u puntu clavicular più chjucu.

Cusì, sè vo vulete sviluppà un pettu pienu, proporzionatu, ben definitu, vulete fucalizza nantu à esercizii di pettu cum'è questi:

Pressa di panca flat barbell
Incline barbell banco pressa
Pressa di panca flat dumbbell
Incline dumbbell bench press
Pressa da banco a presa stretta
Pressa da banco a presa inversa
Dips

Riassuntu: U musculu di u pettu hè cumpostu di dui sezzioni, o "punti" - u puntu sternocostal è claviculare, è avete aduprà esercizii chì miranu i dui punti per maximizà a crescita di musculu.

 

Gruppu Musculu #2: Torna

I quattru musculi chì custituiscenu a maiò parte di u spinu, è chì vulemu fucalizza nantu à u sviluppu, sò:

• Trapeziu

E vostre trappule cunnettenu a vostra spina cù i vostri omoplati.

• Romboidi

I romboidi stabilizzanu i vostri omoplati liendu à a vostra spina.

• Latissimus dorsi

I lats attaccanu u vostru bracciu superiore à u vostru spinu per furmà una forma d'ala.

• Erector spinae

L'erettori spinali sò paralleli à a vostra spina è facenu esattamente ciò chì aspittàvate - mantene a vostra spina stabilizzata è dritta.

megliu-esercizii-back

Sviluppà una schiena larga, grossa è definita hè unu di i migliori modi per piglià u vostru fisicu da "decentu" à "eccezziunale".
Sè questu hè u vostru scopu, allora vulete fucalizza nantu à esercizii di spalle cum'è questi:

Deadlift di barbell
Deadlift sumo
Trap-bar deadlift
Lat pulldown
Fila di cavi seduti
Pullup
Chinup
Fila di manubri
Fila di sigilli

Riassuntu: U vostru spinu hè custituitu da quattru musculi grossi, è i migliori esercizii per furmà tutti implicanu tiramentu horizontale è verticale, cum'è u barbell deadlift, lat pulldown è dumbbell row.

 

Gruppu Musculu #3: Armi

U bracciu hè principalmente cumpostu di quattru musculi:

• Biceps brachii

• Biceps brachialis

• Triceps

• Avantbracci

U bracciu hè custituitu da i biceps, triceps, i musculi di l'avambracci, è uni pochi altri musculi chjuchi.Duvete include un travagliu direttu nantu à i biceps è triceps, ma ùn avete micca bisognu di travaglià direttamente l'avantbraccia.

furmazione-piramide inversa (1)

Allora, sè vo vulete travaglià è rinfurzà i vostri biceps, triceps è antebracci, avete bisognu di fucalizza nantu à esercizii di braccia cum'è questi:

Curl di barbell
Curl di manubri
Curl EZ-bar
Trituratore di craniu
Triceps pressdown (cù corda o manicu di metallu)
Dips
Triceps overhead press (cù cable o dumbbell)
Pressa da banco a presa stretta
Chinups
Pullups

 

Gruppu Musculu #4: Spalle

I vostri spalle sò custituiti da trè musculi maiò cunnisciuti cum'è deltoids.I trè punti di i deltoidi sò:

• Puntu anteriore (fronte)

• Puntu laterale (mediu)

• Puntu posteriore (posteriore)

anatomia-di-musculu-deltoide-1-0

I deltoidi sò principalmente usati per stabilizzà i gruppi di musculi vicinu à e spalle, cum'è i pecs, lats è biceps.

U deltoide posteriore aiuta i lats è i trappule à portanu i braccia daretu à voi, i delti anteriori aiutanu i pecs à portanu i braccia in avanti, è i delti esterni aiutanu i trappule, pecs è altri musculi intornu à u collu è u spinu superiore. .

Cambiendu l'angulu di a stampa o pull, pudete cambià u gradu à quale u deltoide hè furmatu relative à l'altri musculi.Per esempiu, una pressa di sopra aduprà più di u fasciu di deltoide laterale cà u pettu superiore, mentre chì una fila di barbell utilizerà più di u fasciu di deltoide posteriore cà un pulldown lat.

Hè assai impurtante per sviluppà tutti i trè punti di stu musculu, perchè se unu di elli si cade in daretu, serà assai notevuli.

Per a maiò parte, i delti laterali è posteriori necessitanu u più travagliu perchè u deltoide anteriore hè ben furmatu durante l'entrenamentu di pettu, è nimu ùn salta un ghjornu di furmazione di pettu.

In ogni casu, a furmazione di u pettu ùn entrene micca bè l'altri dui punti deltoidi, per quessa, hè megliu cumprendi alcuni esercizii extra chì furmà i vostri delti esterni è posteriori à u stessu tempu.

Se vulete sviluppà i trè punti di i vostri deltoidi, vulete fucalizza nantu à esercizii di spalle cum'è questi:

Elevazioni laterali del delt manubrio
Dumbbell delt posteriore solleva
Righe di barbell
Righe di manubri
Stampa militare
Pressa da banco piatta
Pressa da banco inclinata

Riassuntu: I spalle sò custituiti da punti nantu à u fronte, i lati è u spinu, hè impurtante chì include esercizii chì furmà tutti i trè punti in u vostru prugramma per un aspettu equilibratu è proporzionale.

 

Gruppu Musculu #5: Gambe

A parte suprana di i gammi sò custituiti da parechji gruppi musculari maiò:

• U quadriceps

• I hamstrings

• I glutei

Ancu s'ellu u vitellu hè ancu una parte di a gamba in quantu à a struttura di u corpu, hè spiegatu separatamente per i diversi metudi di furmazione.Ognunu di sti gruppi di musculi deve esse furmatu megliu cù diversi esercizii.

quadriceps-muscle

I Quad

I quadriceps sò un inseme di quattru musculi grossi nantu à a fronte di i vostri gammi:

• U vastus lateralis

• U vastus medialis

• U vastus intermedius

• U rectus femoris

I quadriceps travaglianu inseme per allargà i ghjinochje è flexione i fianchi.

Allora, l'esercizii di quadriceps portanu i malati da una pusizioni allargata à una pusizioni flexed (bending the joints) è portanu i ghjinochje da una pusizioni flexing à una pusizioni allargata (straightening the joints).

Quandu i quadriceps sò sviluppati bè, formanu u core di a perna.

Comu avete vistu, i migliori esercizii quad chì pudete fà sò soprattuttu esercizii combo è soprattuttu implicanu l'usu di pesi liberi.

Se vulete maximizà i vostri quads, avete bisognu di fucalizza nantu à cose cum'è queste:

Squat posteriore con bilanciere
Squat frontale con bilanciere
Affonda cù manubri
Pressa di a gamba
Split squat bulgaru

I Hamstrings

I hamstrings sò un gruppu di trè musculi nantu à u spinu di i vostri gammi:

• Semitendinosus

• Semimembranosus

• Biceps femoris

I hamstrings travaglianu inseme per flexionà i ghjinochje cum'è fate cù i curls hamstring, è per allargà i fianchi in esercizii cum'è a spinta di l'anca è u mortu.U biceps femoris hè ancu divisu in dui "punti" o sezzioni, cum'è u biceps in u vostru bracciu.A diversità di i biceps, però, i musculi tendini tendenu à esse unu di i musculi più trascurati in u corpu inferiore.

ottenere-più-grande-muscoli-iscolari

I quads pigghianu a maiò parte di l'attenzione perchè sò più grande è più prominenti, chì ponu creà un sbilanciamentu musculare trà u fronte è u spinu di a coscia chì ùn solu ùn pare stranu, ma aumenta u risicu di ferita.

Parechje persone anu l'idea sbagliata chì i squats ùn sò micca tutti i hamstrings bisognu.Mentre chì i squats implicanu i musculi, i quads facenu a maiò parte di u travagliu.Questu hè soprattuttu veru per u tipu di squats chì spessu vede in a palestra.

Se vulete sviluppà à u massimu i vostri hamstrings, vulete fucalizza nantu à esercizii cum'è questi:

Deadlift di barbell
Deadlift sumo
Deadlift rumeno
Macchina per curl hamstring
Barbell bon ghjornu
Macchina per l'elevazione di glute-ham

I glutei

I musculi gluteus, o "glutes", sò cumposti da trè musculi chì formanu u to butt:

• U gluteus maximus

• U gluteus minimus

• U gluteus medius

I glutei ghjucanu un rolu chjave in stabilizà u vostru corpu in una varietà di sporti è in generazione di putere in esercizii cum'è deadlifts è squats.

cumu-a-fà-i-tu-natiche-più grande-rapidu-naturalmente

Ma avà, se entrene u vostru corpu inferiore bè, ùn avete micca bisognu di fà un travagliu extra per i vostri glutei perchè hà da travaglià inseme in l'entrenamentu di u corpu inferiore.

Se vulete maximizà i vostri glutei, avete bisognu di fucalizza nantu à cose cum'è:

Deadlift di barbell
Deadlift sumo
Deadlift rumeno
Glute lifter/Glute Isolate
Pressa di Hip Barbell
Squat con bilanciere

Riassuntu: A parti suprana di a gamba hè custituita da i quadriceps, hamstrings è glutes, è vi vulete incorpore esercizii chì travaglianu sti gruppi di musculi in a vostra rutina per maximizà a forza è a dimensione di a perna.

ottenere-più-grande-muscoli-di-vitella-294x192

 

Gruppu Muscle #6: I Calvs

I vitelli sò custituiti da dui musculi putenti:

• U gastrocnemius

• U soleu

U vitellu hè custituitu da i musculi gastrocnemius è soleus, i dui chì avete bisognu di furmà cù esercizii di vitelli in piedi è seduti.

Ùn ci sò micca tanti variazioni di eserciziu di vitellu chì pudete fà, ma quì sò quelli chì si vulete fucalizza nantu à:

Macchina per l'allevamentu di vitelli in piedi
Alzatura di vitelli cù barbell in piedi
Macchina per l'allevamentu di vitelli seduti
Macchina per l'allevamentu di vitelli
Elevazione di vitelli in una sola gamba


Tempu di Postu: Nov-10-2022