Chì ci hè a diffarenza trà una Smith Machine è Free Weights in squat?

A cunclusione prima. Macchine Smithè Free Weights anu i so vantaghji, è l'eserciziunisti anu bisognu di sceglie secondu a so propria capacità di furmazione è i scopi di furmazione.

Questu articulu usa l'Esercitu Squat cum'è un esempiu, fighjemu e duie differenzi principali trà Smith Squat è Free Weight Squat.

Differenza principale

-- U primuhè quantu avanti u pede pò andà.Cù squat di pesu liberu, ci hè solu una pusizioni pussibile induve u pede hè sottu à u barbell.L'esercitatore ùn pò micca fà in altre modu perchè hè faciule per perdiri l'equilibriu è causà ferite.In cuntrastu, u Smith Squat seguita un percorsu fissu, per quessa, ùn ci hè micca bisognu di equilibriu supplementu, è l'esercitu pò allargà u pede à distanzi diffirenti per a furmazione.

-- U siconduA diferenza ovvia hè chì hè più faciule per sfondà pesi pesanti cù una macchina Smith chì cù un barbell.A forza aumentata in u Smith squat hè attribuita à a necessità ridutta di equilibriu per pudè fucalizza nantu à spinghje a barra.Quandu squat cù una macchina Smith, a vostra forza massima serà più altu.

Free-weight-squat

A diferenza principale trà i dui punti sopra hè sempre statu un tema di cuntruversia in u fitness.
Allora, chì sò i Pros and Cons di Free Weight Squats cumparatu cù Smith Squats?

Free-Weight-Squat

Cons

● Ùn pudete stà in fronte.Piglià sta pusizioni mentre squatting risultatu in a perdita di equilibriu è caduta.

● Siccomu ùn pudete micca stà nantu à i tacchi durante u muvimentu, l'attivazione di i glutei è i musculi sò più brevi.

● Ùn pudete micca isolà una gamba perchè ùn pudete micca mantene u vostru equilibriu.

● Mette i vostri pedi sottu u vostru corpu significa menu torque à l'articuli di l'anca è menu implicazione da i glutei è i musculi.

Pros

● Avete libertà di muvimentu, cusì a barra pò spustà in un arcu.U Smith squat vi furzà à seguità a strada di barbell indicata da a macchina, ma a strada di barbell deve esse dettata da u vostru corpu.

● U squat liberu usa a barra per calà u corpu mentre inclina u torsu in avanti ligeramente, ma sempremantene una spina neutra è u collu.

● Duranti un squat pisu senza, u vostrui musculi stabilizzatori cuntranu per mantene u vostru corpu stabile.Siccomu i musculi stabilizzatori sò impurtanti per l'esercizii di pesu liberu, hè sensu per furmà quelli cù pesi liberi.

● Squats di pesu liberuattivà i musculi di a coscia più di Smith squats.Questu hè duvuta à a pusizione di i pedi.Pusendu i pedi sottu à u corpu risultatu in un momentu più grande intornu à u ghjinochju è più carica nantu à i quadriceps.

In cuntrastu, i vantaghji è i contra di u Smith Squat sò ancu faciuli di riassume.

Smith-Machine-1

Cons

● A barra deve seguità una trajectoria fissa in una linea recta, micca in un arcu cum'è in un squat di pesu liberu.Quandu squatting, a barra ùn deve micca move in una linea recta.Questu mette più pressione nantu à a vostra parte bassa.A barra si move un pocu avanti è avanti in tuttu u muvimentu.

● Quandu i vostri pedi sò avanti, i vostri fianchi perdenu a so curvatura interna naturale perchè i vostri fianchi sò avanti è alluntanati da a so pusizione ideale.Ma grazia à a natura stabilizzante di a Smith Machine, pudete ancu fà u muvimentu in a pusizioni sbagliata, è i so fianchi ponu ancu muvimenti bè davanti à e spalle, ma flexione a bassa spalle male chì porta à ferita.

● Ancu per via di l'attrito eccessivu trà u pede è u pianu (impedisce u pede di sliding forward) questu crea una forza di cisura in u ghjinochju chì internamente prova di apre u ghjinochju.Comparatu à squats di pesu liberu, questu mette una pressione supplementaria nantu à i ghjinochje prima chì i cosci sò paralleli o quasi paralleli à u pianu, aumentendu u risicu di ferita di ghjinochju.

Pros

Sicurezza.Smith squats pò esse una bona alternativa à squats di pisu liberu perchè furnisce una guida chì reduce a probabilità di un accidentu per a perdita di equilibriu.

Soprattuttu adattatu per i principianti.Hè assai più faciule per fà eserciziu nantu à a macchina perchè hè cumplettamente guidata è ùn hà micca bisognu di equilibrà i bars.Questu reduce a probabilità di ferita per a perdita di equilibriu per via di a fatigue musculare.Ci hè ancu menu chance di deterioramentu tecnicu per via di a fatigue.Dunque, per i principianti, i machini sò più sicuri ch'è l'elevazione di pesi finu à ch'elli diventanu prufessiunali in u cuntrollu di a stabilità di i gruppi di musculi core.I machini Smith sò perfetti per questu scopu.

Pudete mette i vostri pedi à diverse distanze.Metà i vostri pedi più distanti attivà più glutei è hamstrings.Stu effettu hè soprattuttu benefiziu se i vostri hamstrings è glutes sò sottumessi.

● Dapoi vi sò cumplettamente equilibratu, vi pòeseguisce facilmente u muvimentu cù una sola gamba.Solu bisognu di fucalizza nantu à l'elevazione di pesi, è l'equilibriu è a stabilità ùn sò micca prublemi quì.

Cunclusioni

Una combinazione flexible di i dui stili di furmazione pò esse una bona suluzione à u dibattitu.I pesi liberi ponenu più enfasi nantu à l'ingaghjamentu di i musculi di u corpu, è a furmazione di macchina hè più faciule d'utilizà è pò rinfurzà i glutei è i musculi.Tramindui servenu scopi diversi è a scelta di quale eseguisce dipende da i vostri scopi è e preferenze di fitness.


Tempu di posta: Jul-07-2022