DHZ FITNESS hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina

DHZ firmatu gym80

Agente esclusivu in Cina

U 10 d'aprile di u 2020, durante stu periodu straordinariu, a ceremonia di firma di l'agenzia esclusiva di DHZ è gym80, a prima marca di fitness tedesca in Cina, hè stata ghjunta cù successu per mezu di un modu speciale d'autorizazione è di firma di a rete.Cù effettu immediatu, l'attrezzatura di fitness gym80 di fama mundiale da Germania serà sparghje in tutta a Cina attraversu i canali di vendita DHZ.

DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina

À propositu di gym80
In Germania 40 anni fà, ci era quattru ghjovani chì amavanu fitness.Hanu fiascatu à truvà l'equipaggiu di forza ghjustu.Fiendu à u so amori di fitness è u talentu naturali di l'artighjani tedeschi, cuminciaru à fabricà l'equipaggiu di fitness per elli stessi.In u prucessu di l'equipaggiu, parechji dilettanti di fitness li furnissi cù a creatività è a valutazione di l'usu è suggerimenti per a migliione, è hè natu gym80.

DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina4
DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina2
DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina3

gym80 hè stata fundata in 1980 in l'area di Ruhr in Germania è hà a sede in Gelsenkirchen in a parti nordu di l'area Ruhr.L'intenzione originale di gym80 ùn hè mai stata di perseguite benefici ecunomichi, ma solu per fà a furmazione megliu, più divertente è più efficace.Finu à questu ghjornu, a so intenzione originale ùn hà micca cambiatu, è si riflette cumplettamente in ogni pruduttu.Eccellente biomeccanica, artisgianalità superba è cuncepimentu amichevule.Tuttu nantu à gym80 oghje cuminciò in 1980, è da tandu, tuttu questu hè diventatu parte di u genu gym80.

In l'inchiesta di satisfaczione di l'utilizatori è di qualità di serviziu realizata da a famosa rivista europea di fitness LIFE, gym80 hà vintu u Power Equipment Award (Credibility Award) per 15 volte consecutive.

Gym80 hà vintu u Plus X Award per a marca più innovativa (categoria sport è fitness).Altre marche premiate include Mercedes-Benz, Volkswagen, Bosch, etc.

Origine

In 2017, sottu a tendenza generale di l'integrazione ecunomica glubale, u gym80, un famosu equipamentu di fitness fattu in Germania, hè sempre statu annunziatu, è hà ancu postu a so pusizione per circà i partenarii ODM in u mondu.Per mezu di a ricunniscenza di i partenarii tedeschi DHZ, gym80 è DHZ sò diventati i primi In u sicondu cuntattu strettu, DHZ hà digià avutu una certa reputazione in u mercatu di l'equipaggiu di fitness in Germania è ancu in Europa.Cum'è u fratellu maiò di l'industria di a fabricazione di u mondu, gym80 era sempre scetticu di DHZ è a fabricazione cinese.U disegnu di u rack squat hè statu datu à u Signore Zhou è dumandò: Pò esse fattu?U Signore Zhou hà rispostu, questu hè un pocu simplice per noi, pudemu fà più difficili.Gym80 ovviamente ùn hà micca fiducia in questa cumpagnia chinesa chì hè stata stabilita da più di deci anni, è disse à u Signore Zhou: Fate prima.

DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina6

U sgiò Zhou ovviamente sentia chì gym80 avia sempre un preghjudiziu in a cunniscenza di a fabricazione cinese.Dopu à vultà in Cina, u sgiò Zhou mette u disegnu da parte è mandò un invitu à gym80.Una delegazione di 7 persone guidata da u CEO di gym80 hè prestu ghjunta in Cina, hè ghjunta à a fabbrica di Ningjin DHZ, di fronte à l'attellu di pruduzzione mudernu DHZ è l'attrezzatura di pruduzzione è di trasfurmazioni di u mondu, inizialmente prevista per una meza ora per visità chì si allargava à duie ore. infine u capu di gym80 hà scusatu à u sgiò Zhou : "Avete fattu ciò chì avemu fattu, ciò chì ùn avemu micca fattu, avete fattu tuttu!"Allora l'intera gamma di ordini di trasfurmazioni OEM per gym80 hè stata rimessa à u Signore Zhou.

DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina8
DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina9
DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina10

L'addestratore di rematore in seduta d'oru divisu in u corpu tutale di a serie SYGNUM più classicu di u gym80, chì hè statu presentatu per a prima volta à u FIBO 2018 in Germania, hà attiratu assai attenzione.

Dopu avè participatu à FIBO in Cologne, Germania in 2018, à l'invitu di gym80, DHZ hà visitatu a fabbrica in a sede di Gelsenkirchen.Face à gym80, una fabbrica muderna chì hà righjuntu u cima di u mondu, u funziunamentu manuale è a tecnulugia muderna coexistenu in armunia, benefiziu DHZ L'ultimu scopu di a fabricazione ùn hè micca di esse efficaci è pruduttivu, ma di pruduce prudutti d'anima è penseru, è questu prucessu hè inseparabile da e cumpetenze artighjanali primitive.

L'ingredienti manuali in a fabbrica gym80 sò una parte indispensabile di u prucessu generale è l'anima di i prudutti gym80.
Attraversu l'approfondimentu di a cunniscenza mutuale, gym80 ricunnosce cumplettamente e capacità di produzzione è trasfurmazioni di DHZ.Ciò chì rende gym80 ancu più impressiunanti hè a perfetta integrazione in ciclu chjusu di a produzzione è di vendita creata da DHZ.Affruntà u mercatu domesticu di DHZ cù canali di vendita cumpletu è reputazione di l'industria, più cuuperazione Brewing è natu.

Contra u ventu

In u 2020, una pandemia hà spazzatu u mondu.Davanti à stu disastru glubale, gym80 è DHZ si movenu contr'à u ventu, è l'accordu righjuntu prima ùn hè micca affettatu in u minimu.Questu hè u modu speciale per a reta per auturizà a firma di cuntratti durante u periodu speciale u 10 d'aprile.

DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina11
DHZ Fitness hà firmatu l'agenzia esclusiva di Gym80 in Cina12

Andà contr'à u ventu esige curaggiu è fiducia in sè stessu.Questa fiducia in sè stessu vene da a cumminazione di i cuncetti di gym80 è DHZ duie marche eccellenti, è hè a so ricerca incessante di cumunicazione sana.

Qualità tedesca Made in China

Qualità tedesca Made in China3
Qualità tedesca Made in China1
Qualità tedesca Made in China 2
Qualità tedesca Made in China4
Qualità tedesca Made in China5
Qualità tedesca Made in China6
Qualità tedesca Made in China7

Tempu di Postu: Mar-04-2022