4 Beneficii di l'eserciziu regulare

U fondu di l'esercitu

L'eserciziu è l'attività fisica sò grandi modi per sentu megliu, prumove a salute è divertevi.Ci hè dui tipi di guida d'eserciziu per a maiò parte di l'adulti sani:

• Cardio Training
Ottene almenu 150 minuti di eserciziu di intensità moderata o 75 minuti di eserciziu di intensità vigorosa à settimana o alternate trà i dui.Hè ricumandemu di equilibrà l'intensità di l'esercitu settimanale per una meza ora à ghjornu.Per furnisce più benefici per a salute è aiutà cù a perdita di pisu o mantenimentu, un minimu di 300 minuti à settimana hè cunsigliatu.Eppuru, ancu una piccula quantità di attività fisica hè bona per a vostra salute è ùn deve esse un pesu per a vostra vita.

• Formazione di forza
Forza-train tutti i gruppi musculari maiò almenu duie volte à settimana.L'obiettivu hè di realizà almenu un settore di esercizii per ogni gruppu di musculi cù un pesu abbastanza pesu o un livellu di resistenza.Stancu i vostri musculi dopu circa 12 à 15 ripetizioni.

L'eserciziu cardio d'intensità moderata include attività cum'è caminari veloci, ciclismo è natation.U cardio d'alta intensità include attività cum'è a corsa, u pugilatu è u cardio dance.A furmazione di forza pò include attività cum'è l'usu di pesi, pesi liberi, sacchetti pesanti, pesu propiu, o arrampicata.
Sè vo vulete perdiri pesu, ghjunghje sin'à scopi specifichi di fitness, o ottene più fora di questu, pudete avè bisognu di aghjunghje cardio più moderatu.
Ricurdatevi di cunsultà u vostru duttore prima di inizià un novu prugramma di eserciziu, soprattuttu s'ellu ùn hè micca chjaru nantu à u vostru statu di salute, ùn avete micca eserciziu per un bellu pezzu, o avete prublemi di salute crònii, cum'è malatie cardiaca, diabete o articuli Inflamazioni, etc., se a situazione sopra, per piacè esercitassi sottu a guida di un duttore.U nostru scopu hè di fà u corpu più sanu.

1. Eserciziu per cuntrullà u pesu

L'esercitu pò aiutà à prevene l'aumentu di pesu eccessivu o aiutanu à mantene a perdita di pisu.Quandu fate attività fisica, brusgiate calori.U più intensu l'esercitu, più calori chì brusgi.

Reguleghja a funzione metabolica per via di u musculu è prumove a rottura di grassu è u cunsumu.U musculu aumenta l'assunzione è l'utilizazione di l'acidi grassi liberi in u sangue.L'edificazione di u musculu aumenta ancu l'utilizazione di glucose in u sangue, impediscendu a cunversione di l'excedente di zuccaru in grassu, riducendu cusì a furmazione di grassu.L'eserciziu aumenta a tarifa metabolica di riposu (RMR), chì pò influenzà u metabolismu di grassu affettendu u sistema regulatore neuro-umorale di u corpu.L'eserciziu pò influenzà u metabolismu di grassu per migliurà a fitness cardiorespiratory.

2. L'esercitu aiuta à cumbatte e cundizioni di salute è e malatie

• Reduce u risicu di malatie cori.L'esercitu rinforza u vostru core è migliurà a vostra circulazione.L'aumentu di u flussu di sangue aumenta i vostri livelli di ossigenu di sangue.Questu aiuta à riduce u risicu di a malatia di u cori, cum'è u colesterolu altu, a malatia di l'arteria coronaria è l'attaccu di cori.L'eserciziu regulare pò ancu riduce a pressione di sangue è i livelli di trigliceridi.

Aiuta u vostru corpu à cuntrullà i livelli di zuccaru in sangue è insuline.L'eserciziu pò abbassà i vostri livelli di zuccaru in sangue è aiuta a vostra insulina à travaglià megliu.Questu pò riduce u risicu di u sindromu metabolicu è a diabetes mellitus 2.Sì avete digià una di sti cundizioni, l'esercitu pò aiutà à gestisce.

3. L'esercitu aiuta à migliurà l'umore

E persone chì esercitanu regularmente sò più stabili emotivamente, si sentenu più energici in tuttu u ghjornu, dormenu più di notte, anu megliu ricordi, è si sentenu più rilassati è pusitivi nantu à elli stessi è a so vita.

L'eserciziu regulare pò avè effetti pusitivi profondi nantu à a depressione, l'ansietà è l'ADHD.Allevi ancu u stress, migliurà a memoria, aiuta à dorme megliu, è eleva u vostru umore generale.A ricerca mostra chì a quantità ghjustu di eserciziu pò fà una vera diferenza, è ùn avete micca bisognu di fà l'eserciziu un pesu per a vostra vita.Ùn importa micca a vostra età o u livellu di fitness, pudete amparà à utilizà l'eserciziu cum'è un strumentu putente per affruntà i prublemi di salute mentale, rinfurzà a vostra energia, migliurà u vostru umore è ottene più di a vostra vita.

4. U travagliu pò esse divertente ... è suciale !

L'esercitu è ​​​​l'attività fisica pò esse piacevule.Vi danu l'uppurtunità di rilassate, gode di l'aria aperta o simpricimenti impegnà in attività chì vi facenu felice.L'attività fisica pò ancu aiutà à cunnette cù a famiglia o l'amichi in un ambiente suciale divertente.

Allora, pigliate una classa di gruppu, andate in una caminata, o fate a palestra per truvà amici simili.Truvate una attività fisica chì ti piace è fà.noioso?Pruvate qualcosa di novu o fate qualcosa cù l'amichi o a famiglia.


Tempu di post: 14-10-2022